Grupa Change Integrated zgromadziła najwięcej punktów (w sumie 36) za nagrody w poszczególnych kategoriach i zwyciężyła w klasyfikacji ogólnej wszystkich agencji. Wyprzedziła m.in. McCann Erickson Izrael (drugie miejsce) i Saatchi & Saatchi Rumunia (trzecie).

Change zdobyła najważniejsze laury tegorocznego konkursu – m.in. Złoty Zegarek (nagrodę dla najbardziej kreatywnych kampanii), Grand Prix w kategoriach interactive i kampanie mediowe za kampanię preparatu SpecTab firmy Jelfa SA.

Podczas piątkowej gali finałowej Golden Drum oprócz nagród dla najlepszych agencji, wręczono też Złote, Srebrne i Brązowe Bębny w konkursie dla agencji reklamowych z byłych krajów socjalistycznych, tzw. New Europe. W kategorii reklama prasowa złoto zdobyła Leo Burnett Warszawa za pracę ”Komary – sprzedawca” dla preparatu Bros firmy Insektum 2. Srebro w tej samej kategorii zdobyła Grey Worldwide Warszawa za reklamę ”Okna” dla marki Lenor firmy Procter & Gamble. W kategorii outdoor Srebrne Bębny przypadły trzem agencjom z Polski: Young & Rubicam za reklamę “Warszawa z GPS” dla marki iPlus, JWT Warszawa za reklamę dla Fundacji Nasza Ziemia i dla DDB Warszawa za “Kobietę w Czeczenii” dla Amnesty International. W kategoriach radio i reklama telewizyjna na short listach nie znalazła się żadna praca z Polski.