Virtual Billboards

Virtual Billboards, wersja Beta – oznacza to, że System jest nowy i może zawierać błędy. Jeśli napotkasz na nieprawidłowe zachowanie Systemu, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres e-mail: adminejsce-na-reklame.pl

Spis treści

  1. Dla kogo ten System?
  2. Dlaczego właśnie ten System jest dla mnie optymalny?
  3. Struktura systemu i poruszanie się w nim
  4. Funkcje systemu
    1. Dodanie oferty miejsca reklamowego
    2. Szukanie i przeglądanie ofert
    3. Zgłoszenie potrzeby (np. gdy potrzebujesz miejsca na swoją reklamę)
    4. Moje oferty (tylko zalogowani użytkownicy)
    5. Edycja oferty (tylko zalogowani użytkownicy)
    6. Usunięcie oferty (tylko zalogowani użytkownicy)
    7. Aktywowanie i deaktywowanie oferty (tylko zalogowani użytkownicy)
    8. Promowanie oferty
  5. Przydatne uwagi
    1. Jak poprawnie wypełniać formularz dodania oferty miejsca reklamowego, aby oferta była łatwa do odnalezienia?
    2. Po co się rejestrować w Systemie?
    3. Co to jest RSS?
    4. Jak lepiej wykorzystać System?

Pomoc

  1. Dla kogo ten System?

    System przeznaczony jest dla wszystkich osób fizycznych oraz firm, które poszukują lub mają do zaoferowania miejsce na reklamę.

    Sposobów reklamowania jest coraz więcej i coraz częściej reklama zagląda tam, gdzie kiedyś jej nie było. Z tego powodu możliwości reklamowania są praktycznie nieograniczone. Jak się w tym odnaleźć? Jak w łatwy i szybki sposób znaleźć odpowiednie miejsce na własną reklamę? No i wreszcie jak dotrzeć z własną ofertą do tych, którzy poszukują miejsc reklamowych?

    Jeśli masz miejsce na reklamę (chociażby działkę przy drodze na postawienie billboardu) lub poszukujesz takiego miejsca – ten System jest dla Ciebie.

    Możesz więc należeć do jednej z dwóch grup użytkowników (lub do obu jednocześnie):

    1. Gdy mówisz mam miejsce na reklamę – dodajesz ofertę miejsca
    2. Gdy mówisz poszukuję miejsca na reklamę – możesz zgłosić zapotrzebowanie

    Niezależnie od tego każdy może powiedzieć „chcę przeglądnąć bazę miejsc” – przeszukuje wówczas bazę z wszystkimi umieszczonymi ofertami miejsc na reklamy.

    System obsługuje typowe miejsca reklamowe:

    1. Występujące w świecie rzeczywistym (billboardy, tablice, słupy, ściany budynków, wnętrza budynków, ogrodzenia, miejsca na reklamy na pojazdach i wiele innych)
    2. Występujące we wszechobecnym świecie mediów (miejsca reklamowe na stronach internetowych, portalach, spoty reklamowe w telewizji, radiu, na ulotkach, reklamówkach, koszulkach, w prasie i wszelkich innych środkach przekazu)

  2. Dlaczego właśnie ten System jest dla mnie optymalny?

    System został tak zbudowany, aby w łatwy i szybki sposób można było dodawać oferty, zarządzać nimi oraz ich szukać. Tą prostotę i szybkość uzyskaliśmy dzięki wyeliminowaniu zbędnych, żmudnych i zniechęcających czynności spotykanych w większości systemów internetowych, a więc:

    1. Nie musisz zakładać konta (rejestrować się)
    2. Nie musisz logować się do systemu
    3. Wypełniasz tylko jeden formularz
    4. Odbierasz wiadomość e-mail i klikasz w jeden link potwierdzający, że jesteś właścicielem oferty
    5. Wykonujesz te czynności zupełnie bezpłatnie i bez jakichkolwiek limitów ilości dodawanych ogłoszeń czy innych ograniczeń.

    System pokazuje miejsce reklamowe na mapie. Możesz szukać ofert poprzez wypełnianie formularzy przeszukiwania i filtrowanie albo też przez przeglądanie mapy w okolicy, która Cię interesuje.

    Jednocześnie System dając możliwość składania ofert bez rejestracji i logowania, pamięta także o zaawansowanych użytkownikach, którzy mają wiele ofert i chcą nimi zarządzać. Ci użytkownicy rejestrują się w systemie. Mogą to zrobić nawet, jeśli wcześniej dodali oferty miejsc, a nie byli zarejestrowani czy zalogowani. System rozpozna ich oferty (na podstawie adresu e-mail) i przypisze je do jednego właściciela. Dzięki temu możesz zawsze szybko dodawać ofertę bez logowania, a logować się do Systemu tylko wtedy, gdy chcesz przeglądać własne oferty lub je edytować.

  3. Struktura systemu i poruszanie się w nim

    Główna strona Systemu wygląda jak na poniższym rysunku: Miejsce-Na-Reklame

    Poszczególne obszary to:

    1. Szybkie menu z dostępem do strony startowej Systemu oraz niniejszej pomocy

    2. Okno lokalizacji miejsca na mapie.

      Przydatne jest tylko w trybie przeszukiwania ofert lub dodawania oferty miejsca na reklamę. Wystarczy wpisać poszukiwany adres w postaci „Miasto, Ulica, Numer” lub „Miasto, Ulica” lub „Miasto” i kliknąć lupę (lub nacisnąć enter), aby zlokalizować adres na mapie.

    3. Informacja czy jesteś zalogowany w Systemie.

    4. Menu Główne

      Z poziomu Menu Głównego można wywołać podstawowe akcje:

      • Dodaj miejsce
      • Zgłoś potrzebę
      • Szukaj ofert
      • Zaloguj się
      • Rejestracja

    5. Okno mapy.

      Największy panel, na którym zaznaczasz punkty, gdy dodajesz ofertę miejsca oraz widzisz znaczniki punktów, gdy przeszukujesz bazę ofert.

      Na stronie startowej Systemu na mapie widoczne są punkty umieszczone w centrum każdego z województw z podaną liczba ofert dostępnych w danym województwie. Najechanie myszką pozwala obejrzeć szczegóły. Na środku znajduje się niebieskie kółko, które nie reprezentuje żadnego województwa (przeznaczone jest dla ofert zlokalizowanych jako „inne”, co dotyczy miejsc nie związanych ściśle z konkretnym punktem na mapie fizycznej, np. miejsce na reklamę na stronie www).

      Nawigacja w trybie szukania lub dodawania ofert pozwala na skalowanie (zoom) mapy (powiększanie lub pomniejszanie przyciskami „+” oraz „-” lub suwakiem na drabince skali albo za pomocą pokrętła myszy). Możliwe jest przesuwanie mapy przez złapanie jej myszą i przeciąganie. Dodatkowo można przełączać się pomiędzy różnymi trybami widoków mapy – zwykły, satelitarny lub hybrydowy (nałożony zwykły na satelitarny).

    6. Obszar komunikacji z Systemem.

      Na starcie w tym miejscu widoczne są przyciski z 3 podstawowymi akcjami. Po wybraniu jednej z akcji w miejsce przycisków pojawiają się odpowiednie formularze w zależności od wybranej akcji (np. formularz dodania oferty)

    7. Panel pokazujący kilka ostatnio dodanych ofert.

      Wystarczy kliknąć w nazwę oferty, aby zobaczyć szczegóły oferty

    8. Stopka Systemu.

      Tu znajdują się odnośniki do Kontaktu z twórcami Systemu, a także do pomocy i ważnych informacji zawartych w Regulaminie oraz Polityce prywatności.

  4. Funkcje systemu

    Podstawowe czynności wykonywane w systemie:

    1. Dodanie oferty miejsca

      Dodanie oferty miejsca może przebiegać w jednym lub w dwóch prostych krokach, zależnie od tego czy jesteś zalogowany czy niezalogowany.

      • Wypełnienie i zapisanie formularza dodawania miejsca

        Użytkownik wchodzi w menu: Dodaj miejsce (przycisk z prawej strony mapy lub przycisk pod mapą). Pojawia się formularz dodania oferty.

        Pola zaznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Wyjątek stanowią pola miejscowość i lokalizacja - obowiązkowe jest jedno z nich (jeśli wpiszesz lokalizację to nie musisz podawać miejscowości i odwrotnie).

        Obok niektórych pól znajdują się ikonki „?”, na które należy najechać myszką, aby obejrzeć podpowiedź dotyczącą wypełnienia pola. Do oferty można także dołączyć jedno zdjęcie prezentujące miejsce na reklamę.

        Jeśli nie jesteś zalogowany to przed zapisaniem formularza konieczne jest dodatkowo przepisanie tekstu z obrazka widocznego wówczas na formularzu – w ten sposób System zabezpiecza się przed niepożądanym działaniem automatów spamujących (zaśmiecających). Po zakończeniu należy nacisnąć zapisz

      • Odebranie wiadomość e-mail i zaktywowanie oferty przez kliknięcie w link (tylko użytkownik niezalogowany)

        Ten krok występuje tylko w przypadku dodania oferty przez użytkownika niezalogowanego.

        Po zapisaniu formularza, System zapisuje ofertę lecz pozostaje ona nieaktywna - nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania. System wysyła wiadomość na podany adres e-mail (proszę sie nie pomylić podczas wpisywania adresu e-mail) i jedyne co musisz teraz zrobić to odebrać pocztę i kliknąć zawarty w e-mailu link aktywacyjny. Od tego momentu Twoja oferta będzie widoczna w systemie.

        W e-mailu znajduje się także link z adresem bezpośrednim do Twojej oferty. Adres ten możesz wysłać do osób zainteresowanych Twoją ofertą tak by mogły się z nią od razu zapoznać.

    2. Szukanie i przeglądanie ofert

      Szukanie ofert jest równie proste jak ich dodawanie.

      • Wypełnienie formularza i przeglądanie listy wyników

        Wybranie z menu opcji Szukaj ofert powoduje rozwinięcie pod mapą formularza. Wystarczy wpisać szukany tekst do właściwego pola i nacisnąć Szukaj. System wyświetli tabelkę ze znalezionymi ofertami pasującymi do podanych kryteriów. Kliknięcie na jednej spośród znalezionych pozycji przenosi do szczegółów oferty.

        W przypadku, gdy znaleziono dużą ilość ogłoszeń, wyświetlane są one na podstronach . Należy wówczas przenosić się między stronami wyników, aby przeglądnąć wszystkie znalezione oferty. Dodatkowo system ogranicza ilość wyników które mogą być jednorazowo wyświetlone do 100. Aby zobaczyć inne oferty trzeba doprecyzować parametry wyszukiwania.

        Jeśli w parametrach wyszukiwania wybrano województwo, wówczas System automatycznie zbliży mapę do odpowiedniego województwa i pokaże wskaźniki znalezionych miejsc na reklamy w ramach tego województwa.

      • Przeglądanie mapy

        Po wyszukaniu ofert na mapie pojawiają się znaczniki prezentujące ich lokalizację. Można szukać ofert bezpośrednio poprzez przesuwanie oraz powiększanie i pomniejszanie mapy. Aby zobaczyć szczegóły oferty wystarczy kliknąć na jej znaczniku.

      • Strona startowa z ikonkami województw

        System pozwala na szybkie wyszukiwanie ofert na danym obszarze (województwie). Na głównej stronie prezentowana jest mapa z ikonkami zawierającymi liczbę ofert z danego obszaru. Po kliknięciu takiej ikonki następuje automatyczne przeniesienie do widoku wyszukiwania i prezentacja wyników z wybranego obszaru.

      • Szczegóły oferty

        Po wejściu w przeglądanie oferty można skontaktować się z właścicielem oferty miejsca reklamowego. W tym celu należy kliknąć niebieski link kliknij by skontaktować się z oferentem. Nie podajemy bezpośrednio adresów e-mail, aby chronić użytkowników przed spamem (zaśmiecaniem skrzynek pocztowych). Po wypełnieniu formularza właściciel oferty otrzyma od Ciebie wiadomość na swoją skrzynkę pocztową wraz z Twoim e-mailem, który podasz w formularzu kontaktowym. Gdy zainteresujesz go, na pewno się z Tobą skontaktuje.

    3. Zgłoszenie potrzeby

      W obecnej wersji systemu opcja ta jest wyłączona.

    4. Moje oferty (tylko zalogowani użytkownicy)

      Użytkownicy zalogowani w systemie (tacy którzy wcześniej się zarejestrowali) mają mozliwość edycji swoich ofert w menu Moje oferty. Dostępne tam opcje to edycja, usuwanie i promowanie ofert oraz aktywowanie i deaktywowanie ofert

    5. Edycja oferty (tylko zalogowani użytkownicy)

      Zalogowani użytkownicy mają możliwość zmiany treści oferty. Formularz edycji działa analogicznie jak formularz dodawania miejsc

    6. Usunięcie oferty (tylko zalogowani użytkownicy)

      Zalogowani użytkownicy mogą usuwać swoje oferty. Oferta usunięta bezpowrotnie znika z systemu. Aby ofertę tymczasowo ukryć należy skorzystać z deaktywowania ofert opisanego poniżej

    7. Aktywowanie i deaktywowanie oferty (tylko zalogowani użytkownicy)

      Deaktywacja oferty powoduje iż jest ona niewidoczna wynikach wyszukiwania, nie jest ona jednak usuwana z systemu i można ponownie ją aktywować

    8. Promowanie oferty

      Promowanie ofert jest możliwe dzięki usłudze SMS Premium. Oznacza to że aby promować ofertę należy wysłać SMSa o określonej treści na numer 73068 lub 76068. Cena za SMS: 3,66 zł (z VAT) lub 7,32 zł (z VAT). Szczegółowa informacja o treści SMS'a jest widoczna po kliknięciu na link promowania ze strony Moje oferty lub na stronie wyświetlanej po dodaniu/aktywowaniu nowej oferty. Promowana oferta:

      • będzie wyświetlana naprzemiennie z innymi promowanymi ofertami w bocznym panelu Promowane oferty
      • będzie pojawiać się zawsze przed ofertami niepromowanymi na liście wyników wyszukiwania
      • będzie wyróżniona kolorystycznie na liście wyników wyszukiwania
      • będzie wyróżniana przez 15 dni (jeśli wybrano tańszego SMSa) lub przez 31 dni (droższy SMS)

      Wysłanie SMS'a promującego ofertę, która już jest promowana powoduje przedłużenie okresu promocji o dodatkowe 31 dni, np. wysłanie 5 sms'ów z kodem do promocji tej samej oferty spowoduje że okres jej promowania wyniesie 5x31 dni.

      Po otrzymaniu SMS'a natychmiast aktywujemy promowanie Twojej oferty i wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mailowe o rozpoczęciu promowania. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.

      Usługa jest dostępna we wszystkich sieciach komórkowych w Polsce. Serwis SMS obsługuje DotPay.pl. Zobacz regulamin usługi Premium SMS. Właścicielem Miejsca na Reklamę jest V-Team

  5. Przydatne uwagi

    1. Aby poprawnie i skutecznie dodać ofertę miejsca należy:

      • Przemyśleć kategorię oferty. Dostępne są kategorie związane z:

        1. fizycznym miejscem (takim jak ściana budynku, już stojący billboard, miejsce przy drodze na działce na postawienie billboardu, powierzchnia reklamowa na pojazdach, itp) lub
        2. mediami (reklama w radiu, telewizji, lokalnej gazecie, internecie – w serwisie lokalnym, społecznościowym lub globalnym ogólnopolskim, może jedynie w jednym dziale całego serwisu, itp.)

        W przypadku każdego z tych miejsc dobrze jest wskazać lokalizację na mapie, ponieważ podnosi to skuteczność znalezienia oferty (niektórzy użytkownicy szukają miejsc tylko poprzez przeglądanie mapy). Dla drugiego przypadku – reklamy w mediach, wskazywanie miejsca na mapie może być trudne, ale tak jak opisaliśmy – można wskazać np. centrum miejscowości, gdy rzecz dotyczy gazety regionalnej, lub serwisu www związanego z miastem, itp.

      • Prawidłowo podać województwo dla oferty, ponieważ przeszukiwanie ofert odbywa się właśnie wg województw. Jeśli wskażesz punkt na mapie, dla którego podasz niepoprawne województwo, to w przypadku szukania, System zoomując mapę na województwo może nie pokazać punktów leżących poza nim.
      • Podać tytuł oferty z przemyślanymi słowami kluczowymi, a także użyć ważnych słów kluczowych w opisie czy lokalizacji (np. użyć takich sformułowań „przy głównej drodze”, „w centrum miasta”, „dobrze widoczny”, itp.)
      • Dodawać zdjęcie do oferty, ponieważ chętniej przeglądane są szczegóły tych ofert, które mają zdjęcia.
      • Zawsze podawać kwotę oferty nawet, jeśli nie ma dobrze dopasowanej do Twoich potrzeb jednostki (wówczas szczegóły jednostki opisz w polu „opis”.

    2. Dzięki skorzystaniu z RSS (białoniebieska ikonka obok tytułu panelu „Ostatnio dodane oferty”) będziesz powiadamiany o nowych ofertach miejsc pojawiających się w Systemie natychmiast po tym, jak zostaną dodane. Dzięki temu, bez ciągłego śledzenia Systemu będziesz na bieżąco informowany o aktualnej ofercie. Szybciej skorzystasz z ciekawych ofert.

© 2008-2017 Natcam.pl, Created & Designed by Natcam.pl.
Pomoc | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Spam Catcher